torsdag den 26. april 2012

Der tegner sig spor

I øjeblikket benytter jeg enhver ledig stund til at læse i ”The New York Trilogy” af Paul Auster, men det er ikke den jeg vil skrive om i dag. Jeg nævner den blot for at fortælle, at romanen er fyldt med detektiver og at hvis en af Paul Austers detektiver gik på opdagelse i vores lejlighed (hvad jeg ikke håber), så ville han hurtigt kunne finde spor der indikerede, at der snart skal til at ske noget stort.

Det flyder med spændende rejselitteratur (her er et uddrag):




Der er indkøbt amerikansk litteratur:


Der er indkøbt flot og robust læderindbundet logbog:


Der hænger et stort kort over USA i vores soveværelse:


Men de vigtigste spor findes snok på min søde kærestes computer: For der ligger flybilletterne nemlig. Til de (få) der ikke allerede ved det, vil jeg bare fortælle, at vi tilbringer halvanden måned med at rejse tværs gennem De Forenede Stater til sommer, at planlægningen er i fuld gang og at vi glæder os vanvittigt meget!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar