onsdag den 4. april 2012

Hvis Ben&Jerry kan, så...

Det skal lige handle om mad igen. Jeg følger nemlig en rigtig lækker madblog der hedder Plat du Jour. Det er to danske teenagepiger, der har den og det ser virkelig bare fantastisk lækkert ud, det de laver. Og så kan jeg jo godt lide det franske islæt. På den blog havde de for nylig et flot indlæg om, hvordan man kan lave sin egen Cookie Dough is - der jo som bekendt er en vældig populær og super lækker Ben&Jerry is. Selvom det normalt er min søde kæreste der står for madbloggeriet her i "huset" (I kan læse hans seje madblog HER), så betyder det ikke, at jeg ikke må læse andre madblogs eller blogge om mad. Så det gør jeg nu. For min is blev simpelthen så lækker og vellykket, at jeg bliver nødt til, at dele det med jer. Sådan her så min version af den ud:



Og I kan læse opskriften HER - den er overraskende nem og billig at lave, så der er ingen undskyldninger.
Rigtig god påske!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar