mandag den 7. november 2011

BA-status på en sløj mandag

  1. Stakken med de bøger jeg mener, jeg skal nå, at have læst inden jeg kan gå i gang med at skrive er oppe på ti og flere er bestilt på statsbiblioteket.
  2. Vi skal skrive en synopsis (mere) til på onsdag og jeg har ikke tid til forsinkelser, men…
  3. Og apropos forsinkelser, så har jeg jo ondt i halsen og hovedet og næsen løber og jeg har bare ikke tid til at være syg nu (7-9-13, er det ikke det man siger?), har medicineret mig selv med en vitaminpille og en kop te.
  4.  Jeg bruger alt for meget tid på at gå og gruble over titlen, selvom jeg ikke engang ved om opgaven bliver som jeg forestiller mig. 
  5. Okay, nu går jeg i gang, jeg henter Hemingway og læser det hele en gang til.
Godt jeg skal mødes med sparringsgruppen i dag OG at den først skal afleveres den 14. december! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar