onsdag den 23. november 2011

En kjolehistorie

Kan I huske min fine nye kjole, som jeg købte under stort besvær forrige fredag, og som jeg spildte dressing på dagen efter? Ja, i fredags gik den så i stykker. Den gik op i syningen og stoffet begyndte at trævle op. Mine lår lod til at synes at en størrelse M var lidt for trang, men jeg vælger selvfølgelig at tro, at det var en produktionsfejl. I forgårs tog jeg kjole og bon med ned i forretningen og spurgte pænt om ikke det var en lille smule for dårligt, at den sådan var gået i stykker efter så kort tid. Lidt efter gik jeg derfra med en splinterny kjole magen til og 20% af prisen trygt i min pung. Bemærkede nemlig også lige, at det da var ret ærgerligt, at den var blevet sat ned siden jeg købte den. Man er vel jyde. Og så måtte de jo give mig pengene tilbage. Det manglede også bare. Nu håber jeg, at den her holder bedre. Vil også gøre mit bedste for ikke at spilde på den.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar