onsdag den 7. december 2011

De kære decemberbørn

Folk der har fødselsdag i december burde sådan set først skulle have julegaver et halvt år senere end os andre. Så var det ligesom bredt lidt mere ud. For det er simpelthen tangerende til det umulige at købe to gaver til den samme person, den samme måned. ’Hit med din ønskeseddel’ siger man til dem ’det var svært nok at købe din fødselsdagsgave! … Nå. Du har ikke flere ønsker siger du?’ Nej nu må det da virkelig stoppe. Men inden vi bliver for småsure, så lad mig da afsløre, at staklerne også selv synes, at det er en pestilens at finde på alle de ønsker (det er ikke en pestilens at have fødselsdag selvfølgelig, det er det aldrig!) – og det ved jeg, for jeg bor sammen med min søde kæreste, som har fødselsdag i dag. Og, hva’ skidt, han kan jo ikke gøre for det, og han bliver jo så glad, når han får gaver. Så mon ikke det også lykkes mig at finde på en julegave igen i år?

Tillykke!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar