onsdag den 2. maj 2012

Hvem skulle have troet det?

Jeg er mildest talt ikke den sporty type og jeg har aldrig nogensinde før brugt så mange penge på noget sportsrelateret. Det troede jeg faktisk slet ikke, at jeg var i stand til…

Men nu er der nye tider på vej for min kondition. Eller de nye tider har egentlig været der længe og jeg havde længe ment at jeg sagtens kunne løbe i løbesko og joggingsæt, som jeg har regnet ud må være fra (hold godt fast) 2001 eller 2002. I hvert fald så længe jeg kun løb 1 km, men jeg løber ikke længere kun 1 km (uh!). Løbetøjet fik jeg jo i julegave, så jeg manglede egentlig bare løbeskoene – og jeg har fået mange prædikener og formaninger fra løbeentusiaster om, hvor vigtigt det var med de løbesko. Så jeg kunne ikke rigtig trække den længere.

Jeg har det bare meget (meget, meget) svært med sportsforretninger (rigtig meget på udebane der), men i dag tog jeg en dyb indånding, trådte ind i en løbeforretning og fik tage den løbetest som resulterede i et lækkert par New Balance:


De havde dem desværre ikke i pink (jeg spurgte).

Ingen kommentarer:

Send en kommentar