tirsdag den 8. maj 2012

Det afgørende spor

Så skete det. Min søde kæreste og jeg har købt rygsække til USA turen. Jeg ved ikke hvor mange gange jeg sagde ”jeg kan alligevel ikke komme mig over at den er så grim” om min kommende rygsæk i forretningen. Men det skulle altså være prima kvalitet til prisen – og så var de naturligvis på tilbud til 50 %. Min søde kæreste forstår nemlig at opdrive gode tilbud. Så dér måtte drømmen om en lilla rygsæk altså lige vige. Jeg kunne dog ikke holde mig tilbage for lige at spørge ekspedienten om ikke de fandtes i lilla.


De er ens og de er grimme/praktiske, men nu bliver de altså vores hjem under halvanden måneds USA rundrejse. Basta. Det er forresten min til højre (hvis I var i tvivl) og nu hvor de er købt, er det som om turen nærmer sig endnu mere. For, sjovt nok, er rygsækken nok det allervigtigste udstyr, når man skal være backpacker. Så må vi se om jeg kan være lige så eventyrlysten med en sort rygsæk, som jeg kan med en lilla. Det gik i hvert fald udmærket med armygrøn på sidste års interrailtur. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar