tirsdag den 5. juni 2012

Livet som hjemmegående

Småsyg og eksamenstræt sidder jeg her i min boble og taber Wordfeud-spil og havde glemt at det var Grundlovsdag. Måske var jeg den sidste i landet til at opdage, at butikkerne har lukket og at vi ikke havde fået købt ind. Facebook-besøgene er stødt stigende i takt med, at endnu en eksamensopgave nærmer sig sin afslutning og det er lige før, at jeg allerede kan smage morgendagens kolde Asti på tungen. Det er lige før, at jeg ikke kan huske, hvor varmt det var for kort tid siden og det er sjovt med os danskere. Enten er det for varmt eller også er det for koldt. Men en ting er sikkert. Sommeren er både slut og lige begyndt på samme tid. Livet som hjemmegående eksamens-forvirret studerende er så uinspirerende, at jeg slet ikke burde skrive det her indlæg. Alligevel følte jeg trang til at fortælle, at bloggen stadig lever. Drømmen om afslutningen på den sidste eksamen lever også endnu.

1 kommentar:

  1. HEJA-HEJA, You can DO it!
    Kampgejst fra London! Baby!

    SvarSlet