onsdag den 27. juni 2012

Vil du vide mere om mig og bøger?

Mig og bøger, ikke? Vi går bare way back. Vi kom lidt forkert ind på hinanden i starten, men så snart vi begyndte at forstå hinanden, skulle der ikke mere til end et par tilfældige møder på skolebiblioteket før sød musik opstod. Amor må have stået på lur mellem reolerne. I starten var vores forhold meget uforpligtende og løst, men med tiden er det blevet mere og mere seriøst mellem os. Litteratur indtager en temmelig vigtig plads i mit liv nu. Fylder meget. Er min største interesse og passion. Det er en af de få ting, jeg altid har noget at sige om og altid følger med i, uanset hvor træt jeg ellers bliver af verden og alt det der sker i den. Mig og bøger – det er en kærlighed der rækker ret dybt efterhånden.

Det lyder jo som den skønneste love-story, men er det mon altid sådan? Det kan du snart finde ud af. Den anden dag fik jeg nemlig en mail fra Arnold Busck (boghandlerkæden I ved), hvor de inviterede mig til at blogge om bøger på deres nye website (det er ikke noget vildt, du kan også gå derind og gøre det hvis du vil, men det var sødt de spurgte). Det har jeg besluttet mig for at prøve af. Jeg vil skrive om mig og bøger. Tanker om - og møder med - bøger og litteratur i min dagligdag. Så må vi se hvordan det går. Jeg går først rigtigt i gang til august, når vi er kommet hjem fra staterne. 

Men I kan se det HER og En fin de compte beholder jeg jo selvfølgelig. Selvom det nok ikke bliver i helt uforandret form. Vent og se.  

2 kommentarer:

  1. Jeg så godt, at du havde svaret på twitter, og jeg tænkte faktisk, at det var lige noget for dig, da jeg læste om det!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja! Tror også at det bliver rigtig sjovt!

      Slet