tirsdag den 12. juni 2012

Verdens kedeligste pakke

Eksamensperioden har været igang så længe, at jeg næsten ikke kan huske, hvordan det er at have et normalt liv uden (intensiveret) dårlig samvittighed. Jeg læser til mine eksamener på tilvalget i religionsvidenskab og (al respekt til min veninde der læser det på hovedfag) det hænger mig langt ud af halsen! Derfor var det måske heller ikke lige tidspunktet at sende mig Religionsvidenskabeligt Tidsskrift nr. 58 i en fin brun pakke! Som om jeg har lyst til at læse flere kedelige tekster om hvor svært det er at definere og afgrænse religion osv. Jeg havde måske håbet på noget lidt mere opløftende. En roman f.eks. Eller en gratis tur i Legoland. Når nu dagen er gået med tekster om oldkirkelig kristendom. Ak! Men jeg har jo selv købt abonnementet i tidernes morgen da jeg stadig syntes det hele var nyt og spændende. The joke's on me. Religionsvidenskabeligt Tidskrift nr. 58 bortgives til første interesserede! Den ene artikel er endda på svensk kan jeg se.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar