torsdag den 7. juni 2012

Nyt fra sygelejet

Jeg har en virus. Måske er det influenza. Det er uhørt kedeligt. Det er utroligt, som man kan glemme, hvor kedeligt det er at være syg. I dag har jeg blandt andet:

- Tænkt på at lufte ud.
- Overvejet at støvsuge soveværelset.
- Overvejet at skifte sengetøj.
- Taget min temperatur 5 gange.
- Googlet "feber".
- Set den eneste film der ligger på min computer for mindst 20. gang eller deromkring (nej der er ikke noget disc-drev)
- Savnet det der med hele tiden at blive spurgt "Ka' du dreje hovedet" og "gør det ondt når du trækker vejret?" af min mor.
- Selv hentet vand. Mange gange.
- Spist peach melba yoghurt. Det gør jeg kun når jeg er syg.
- Været ualmindeligt begejstret for konceptet næsespray. 
 
Og hvor er min søde kæreste så henne i alt det her? Jo, han har såmænd fået hjernerystelse den stakkel. To mand nede. Jeg må vidst hellere se at blive rask i en fart.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar