onsdag den 22. februar 2012

Nyt DIY projekt

Selvom jeg efterhånden godt ved, at nogle af medierne og også nogen fra Aktion Arts følger med her på bloggen – og sandsynligvis håber, at jeg vil skrive endnu mere om universitetet og kritisere og sådan noget, så skal det ikke få lov til at lægge linjen. Der er bare lige én ting, jeg skal huske at sige – og det er, at jeg har haft (og fortsat har) en utrolig masse dygtige, engagerede og grænsende til geniale undervisere på universitetet. Det er overhovedet ikke dem der er noget galt med. Så er det vidst på plads.

Kender I det, når man bare har læst en hel dag? Først har man måske tjekket e-mails og læst blogs, så har man læst en masse lange (og nogle gange svære) tekster som forberedelse til undervisningen, så har man måske læst e-mails og blogs igen og indimellem har man sikkert været på facebook en halv milliard gange. Når man er kommet hjem, har man måske læst i en god bog. Eller i avisen. Eller læst artikler på nettet. Til sidst orker ens øjne ikke at læse så meget som et lille bitte bogstav mere. Og så sidder man og savner et eller andet der ikke involverer, at ens hjerne dechifrerer bogstaver. Her vil mange nok foreslå fjernsynet, men siden vi ikke har fjernsyn og siden jeg synes at ens øjne kan blive ligeså firkantede af det… Så er jeg kommet frem til, at jeg vil lære at strikke sokker. Så i dag har jeg indkøbt dette:


Mit sidste strikkeprojekt opstod og forliste for seks år siden da jeg gik på efterskole. Men denne gang vil jeg være bedre til stædigt at opsøge kyndig vejledning og så vil jeg bruge nogle helt læsefri timer på at være produktiv og do-it-yourself-agtig. Første mål: Jeg skal have fundet ud af hvordan man begynder og hvordan det hænger sammen med de der fire(?) pinde.  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar